0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Louise Herrche Serup
Foto: Louise Herrche Serup
Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Differentier undervisningen fra første dag: Ny forskning afdækker udviklingen i skoleelevers skrivning

Et bredt dansk forskningssamarbejde har fundet nye mønstre i de mindste elevers skriftsproglige udvikling, og konklusionen er klar. Allerede fra dag ét i folkeskolen, bør man gå ind og differentiere i skriveundervisningen.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Når folkeskolens yngste elever skal lære at skrive, blive dygtigere til at konstruere sætninger eller udvikle evnerne til at beskrive oplevelser, så foregår det efter et mønster.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Vil du lære os bedre at kende?

Prøv Skolemonitor uforpligtende i 14 dage

Prøv nu