0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix
Foto: Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix

Den danske folkeskole har arbejdet med inklusion i årevis. Alligevel er det svært at finde nogen, der for alvor mener, at inklusionsarbejdet er lykkedes.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Ny bog om fænomenet co-teaching: Forsker fandt inspiration i Californiens inklusionsarbejde

Efter et længere feltarbejde i Californien giver Janne Hedegaard Hansen i en ny bog indsigt i undervisningsformen co-teaching. Det er ifølge forskeren et af de værktøjer, vi kan tage i brug, hvis inklusionen skal lykkes. Det kræver bare ambitioner fra ledelsen og entusiasme fra lærerne.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Selv om inklusionsloven er syv år gammel, møder den stadig jævnligt kritik fra en lang række spillere i skoleverdenen.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Vil du lære os bedre at kende?

Prøv Skolemonitor uforpligtende i 14 dage

Prøv nu