0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Mads Nissen
Foto: Mads Nissen

Der har ke været meget aktivitetpå de danske koler de seneste uger. Fjernundervisning har erstattet klasseundervisning, men vi må aldig tro, at det er en fuldgod erstatning, skriver Lars Holmboe

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er et debatindlæg.

Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Du er velkommen til at deltage i debatten – send dit indlæg til debat.skolemonitor@pol.dk

Lærer: Fjernundervisning er og bliver fjern undervisning

Almindelig undervisning kan ikke erstattes af fjernundervisning. Det mener lærer Lars Holmboe, der i dagens debatindlæg blandt andet skriver: »Jeg vil gerne frabede mig teknologiglade aktørers forsøg på at invadere det rum, hvor mine elever og jeg mødes«.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

»Jeg er ingen taler, men …«

Således begynder mange festtaler, inden ’taleren’ så kaster sig ud i en lang tale, der mestendels blot bekræfter sandhedsværdien af åbningsreplikken.

Privatfoto
Foto: Privatfoto

Lærer Lars Holmboe skriver om fjernundervisning i dagens debatindlæg