Foto: Privatfoto Carsten Hogstad er næstformand i foreningen Skolens Venner. Debat Debat 17. sep. 2019 kl. 04.00 Carsten Hogstad Tidl. lærer, skoleleder og forvaltningschef. Initiativtager og næstformand for Skolens Venner Kritikerskoleelevernes debat Se samling Læs hele samlingen → Fuldmægtig: Vi mænd vil ikke længere nøjes med at klippe navlestrengen over Vi bygger parallelsamfund i parallelsamfund Drop håbet: Klimakrisen er her, og vi kan lige så godt vænne os til det Klimaaktivist: Giv nu danskerne værktøj til at medskabe den grønne omstilling Studerende: Er det kun cancer, der skal knækkes? Jurastuderende: Kære fremtidige regering: Find skovlene frem og lad os få dækket det juridiske hul til hurtigst muligt Politisk flygtning: Jeg er bekymret for, at Vesten forårsager endnu en tragedie i endnu et land Klimaaktivist: Lidegaard, nu må du vælge: klima eller midten? Studerende: Danske gymnasieelever burde læse Erlend Loe Studerende: Tag det gode med fra fodbold-VM Ungdomspolitiker: Krisen kradser. Gør nu tandlægebesøget gratis Siden sidste valg har jeg været aktiv i klimabevægelsen. Nu er jeg bange for at miste pusten Studerende: Der er brug for en ny ’nødvendighedens politik’ på klimaområdet Stress-sygemeldt: Staten har ladet mig sejle min egen sø, og nu er min redningskrans i fare Projektkoordinator hos Mellemfolkeligt Samvirke: Jeg kender en del til de 'utrygge' vaskekældre, Mette Frederiksen taler om