0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Thomas Lekfeldt / Ritzau Scanpix (arkivfoto)
Foto: Thomas Lekfeldt / Ritzau Scanpix (arkivfoto)

Lærerer og forældre bør eksperimentere med børnenes roller, positioner og motiviation - det kan give anledning til vigtige opdagelser og læring for både børn og voksne, skriver tre videnskabelige debattører.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er et debatindlæg.

Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Du er velkommen til at deltage i debatten – send dit indlæg til debat.skolemonitor@pol.dk


Debat: Samskabelse med børn er mere end bare børneinddragelse

Samskabelse i skolen kan føre til dybere læring og fremme både relationsopbygningen, kreativiteten og den kritisk tænkning hos eleverne, skriver Lene Tangaard, Josefine Dilling og Karin Villumsen.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst