0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Differentieret undervisning rummer forskellige arbejdsformer og barnets indflydelse herpå, skriver forskerne Sine Penthum Grumløse og Lotte Hedegaard-Sørensen.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er et debatindlæg.

Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Du er velkommen til at deltage i debatten – send dit indlæg til debat.skolemonitor@pol.dk


Debat: Elever og læreres samarbejde om undervisningen skaber engagement

Børn, der oplever at have indflydelse på, hvordan opgaver skal løses – og i øvrigt mødes af tillid til, at de kan løse opgaven på en god måde – har en masse energi at tilføre undervisningen, skriver to forskere.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst