0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Anne Bæk/Ritzau Scanpix
Foto: Anne Bæk/Ritzau Scanpix

»Alle er selvfølgelig velkomne i mit klasseværelse, men lad mig passe min lærergerning med at danne og uddanne mine elever, og lad mig trives i folkeskolen,« skriver lærer Jacob Laudrup Høpner.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er et debatindlæg.

Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Du er velkommen til at deltage i debatten – send dit indlæg til debat.skolemonitor@pol.dk


Lærer: Kære leder. Hvor blev tilliden af?

Hvilken rolle skal lederen spille i klasselokalet? Skal vedkommende vurdere læreren eller eleverne, observere eller måske endda deltage, spørger lærer Jacob Laudrup Høpner i en replik til Ledelseskommissionens formand.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

For nylig skrev formanden for Ledelseskommissionen, Allan Søgaard Larsen, at